onsdag 5. april 2017

Louis armstrong som WPAP

Dato: 05,04.2017 Fra: Ole Solheim Salvesen Sak: WPAP; Kunst av Louis Armstrong Innlending Oppgaven som var gikk i grafisk timene var at vi skulle velge en artist du likte godt og lage en WPAP. WPAP er at man tar et portrett av noen (nær bilde) og lager det om til en type tegning med mange små former. Og da valgte jeg Louis Armstrong. Hoveddel Jeg begynte med å søke på Google etter et bilde av Louis Armstrong, det tokk ikke lang tid før jeg fant et godt bilde av Louis Armstrong. Jeg la Bilde inn i illustrator og begynte å tegne former der øyene var og skulle bli. Øyne ble ganske så bra; de begynte med i fargen rød og blå. Så tokk jeg og tegnet håret og skyggene i ansiktet, etter det la jeg på alle lyse flekker. Det jeg gjør er å lage en farge oppå ansiktet med en ny farge. Så var det pannen jeg tokk, så nesen som ble kjempe fin og litt under den. Nå hadde allerede brukt en og halv time og jeg kunne se at jeg hadde kommet ganske mye lengere enn alle de andre (de har sannsynlig vis brukt mer tid på å finne en person). Dagen etter fikk jeg også jobbet en del. Jeg brukte da litt tid på dressen hans og mer av ansiktet, nå var sirka 7/10 ferdig (av ansiktet). Og jeg Begynte litt på trompeten hans. Og man kunne virkelig kjenne igjen fyren. Etter litt mer arbeid av ansiktet og fikse det litt så støtte jeg på et problem, Illustartor sluttet å fungere som det skulle; det klikket, og det verste var at jeg ikke fant filen min heller. Heldigvis til slutt fant jeg den og fortsatte til timen var over igjen. Jeg tokk PC`en med hjem, så jeg kunne arbeide hjemme, for det manglet en del. Jeg arbeidet på bussen til skolen og på skolen en god del. Jeg ble ferdig med trompeten og nesten alt sammen. (resten er i framtiden (det har ikke skjedd, men vill kanskje skje)) Rett før innlevering på skolen ble jeg ferdig med alt av detaljer, av ansiktet og dressen og trompeten. Jeg leverte den inn og tilbake fikk jeg en karakter Konklusjon Jeg har aldri blitt mer stolt av et prosjekt som nå. Louis blei nesten finere og prosjektet var perfekt. Jeg anger heller ikke på at jeg valgte Louis Armstrong siden han er min ynglings artist. Løpet av prosjektet lærte jeg at det er veldig viktig å lagre mellom de minste forandringene, jeg viste det fra før, men nå gjorde jeg det. Og å høre på musikken hans ved sina av var deilig, det var mye mer produktivt. Hvis jeg ville at noe skulle være annerledes ville det vært at vi hadde mere tid. Men produktet kunne ikke ha vært så mye bedre. Her er resultatet:Yt1fXdp5w

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar