tirsdag 16. mai 2017

Lignegjøre et bilde (copy pic)

(hei, det er meg her. Jeg vil bare si at formatet til bildet er feil, så hvis du skal se bildet, trykk på det.) Dette er to bilder jeg lagde på skolen i feil format for bloggen. Men jeg bryr meg erlig talt ikke mye om akkuratt det, jeg fant det litt morrsomt. Personen på bildet er karl, og det var selveste meg som tokk disse perfekte bildene. Vi fikk en oppgave av Stalin her på skolen, oppgaven var at vi skulle kopiere to bilder https://fronter.com/ostfoldvgs/links/files.phtml/1095153061$674260096$/Fagarkiv/Foto/Kopier+bilde_09-11.05.17/Alaska_Agnete+Brun.jpg https://fronter.com/ostfoldvgs/links/files.phtml/1095153061$674260096$/Fagarkiv/Foto/Kopier+bilde_09-11.05.17/Nick+Cave_Anton+Corbijn.jpg Du forstår sikkert hvilket bilde som tilhører hva. Men jeg å Karl fant ut at vi skulle danne et lag for å fullføre denne oppgaven, det vi så gjorde var å valgte to bilder, vi tokk begge de samme bildene (http://rotogorden.blogspot.no/ hanns blogg). Vi sturderte bildene litt før vi printet de ut og begynte å ta det mørke bildene i fotostudioet. vi rigget et lys nester rett over personen, et hardt lys på svak lys styrke. Etter den ene personen hadde tatt bilde rotet han/henne til så den andre måtte sette opp på nytt for å selv forsåke å få et eget resultat og ikke et likt bilde bare med en annnen person. Etter en liten Eureka om bilde mitt i studioet skyntet vi oss ut for å rekke å ta neste bilde. Vi lette lenge etter hvor murveggen traff en hvit vegg, men det nermeste dette vi fant var en metall dør mot en mur vegg. vi tittet på bilde for å samenligne og deretter tokk hvert vårt bilde. Så løp vi nesten tilbake for vi skulle levere den dagen. Heldigvis kunne vi vente med å levere til neste gang, siden vår lærer Stalin (stian) lot oss gjøre så. #kommunist

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar