onsdag 31. mai 2017

Tegning av meg selv

JEg har forstått at jeg er litt seint ute, men jeg glemte det faktisk. Men jeg håper du min lærer kan tilgi meg og se på resultatet alikavell og gi en vurderinge Her er bildet Jeg er veldig stolt av resultatet. Jeg vagte å fokusere mest på detaljer i øyene og munen, siden disse stedene er der folk legger først merke til, så fokuserte jeg ganske mye på nesen og ørene, for ofte er det det man ser på etter øyne og munnen. Så lagde jeg resten av hude og noe mindre detaljer enn øyne og de andre nevnte, men forsatt liten detalje. Til slutt var det håret og skjorta, jeg ville at disse to skulle være simple siden det er her folk legger sist mereke på, jeg er passe fornøyd med håret, men skulle det blitt så mye bedre måtte jeg nokk brukt 2 uker til. men skjorta ser bra ut syntes jeg, her ville jeg ikke lage noe mer detaljer, jeg prøvde, men det så bedre ut i simpelheten. Grønnheten av bakrund valgte jeg for det er det som beskriver meg mest, grønn, jeg er veldig glad i fin natur (nyromantikken), også passet fargen best.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar